Életvezetés-személyiségfejlesztés

Visszajelzés egy kollégától

2020. augusztus 09. - Veégh Julianna Eszter

Az alábbi sorok, azért (is) nagyon fontosak számomra, mert egy kollégám írta.
Már maga a tény, hogy hozzám fordult, megtiszteltetés volt számomra.
Az élethelyzetünk a korunk eltérő, mégis az első pillanatban egymásra hangolódtunk.
Hamar kiderült nagyon hasonló az értékrendünk.
Természetesen ez nem szükséges, sőt valamikor nem is jó, azonban ebben az esetben nagyon szerencsésen alakult. Olyan volt, mint egy argentin tangó…..
A képzés során is az tanultuk,  amiben hiszek... Mindenkinek megvan az életében a maga segítője, és amikor kell, megtalálják egymást. Komoly klientúrával rendelkező pszichológus és több kolléga tapasztalata is ezt támasztja alá.
Az is sokat segített, pontosan tudtuk mi mindent adhat egy-egy ülés. Nem volt mellébeszélés, csak egyenes, őszinte strukturált beszélgetés!
Egy segítő sokszor tanulhat a klienstől. Ebben a folyamatban nagyon sokat tanultam, magamról és a szakmánkról egyaránt.

 "Szakmaiságod valami ősi belső bölcsességgel párosul. Mindig érzed, merre kell menni... Olyan ajtóhoz vezetsz el, aminek létezését tudtam, talán tudatosan távolodtam tőle, nem nyitottam ki még sosem... Veled kinyitottuk. S belépve ráláttam a válaszokra... Néha úgy kérdeztél, mint 1 tanító néni, és meglepődök...aztán rájövök, hogy mindig kimondatod velem azt,amire ott, akkor a leginkább szükségem van. Imádom, ahogyan dolgozol és azt, ahogyan fejlődök vele. A leghitelesebb kollégámnak tartalak.

A folyamatban mindig úgy éreztem, hogy nyugodtan hátradőlhetek, bele a karjaidba....mert biztonságban vagyok.”

Életvezetés-személyiségfejlesztés, az ezzel kapcsolatos gondolataimról, és további információkat az alábbi fül alatt olvashattok: TEVÉKENYSÉG - ÉLETVEZETÉS

unnamed_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletvezetes.blog.hu/api/trackback/id/tr3616119922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása