Életvezetés-személyiségfejlesztés

Bemutatkozás  

2020. május 26. - Veégh Julianna Eszter

 blog_kep.jpg

„Nem az vagyok, ami történt velem,
Az vagyok, amit döntöttem, hogy legyek” (Carl Gustav Jung)

Régóta érlelődik bennem, hogy belekezdjek egy blog írásába.
Visszatartott tőle, hogy még mindig annyira bizonytalan vagyok a technológia világában, ami már-már nevetséges. Igaz az ötvenhez közeledve, mondhatnám, hogy én nem így nőttem fel, és egyébként is a nyomtatott könyv illatát, súlyát szeretem, én így akarok ellenállni a kor szellemének, nem fogok én a világ elé kiállni, és ezzel beállni a sorba…., sőt mondtam is ezt, eddig! Aztán rá kellett jönnöm, hogy ez mennyire butaság, nem kell még mindig harcolnom, küzdenem valami rég elmúlt világért, amihez lássuk, be romantikus, nosztalgikus érzések kötnek. Sem annak a világnak, sem nekem nincs már erre szükségem. Elraktam, áthoztam, ami abból fontos nekem, és igyekszem majd átadni a lányaimnak is. Be kellett látnom a félelem, hogy kiteregessem az írásaimat, a gondolataimat, és ezáltal magamat, sokkal inkább visszatartó erő volt. A többi csak mellébeszélés……

Magamról egy pár sort: 1971-ben születtem Budapesten. Apám egy önmagát állandóan kereső grafikus, újságíró volt. Konzervatív keresztény családból származott. Anyukám zsidó családba született 1940-ben…..a dátum sok mindent elmond. A fentiekből első olvasásra az érezhető, hogy vegyes családból származom. A látszólagos ellenétek mellett azonban ez a család tartalmazott egy erős egységet.
Hasonló értékrendet a világról, az alapvető emberi értékekről, ami alapján érdemes haladni.
Apámnak a kultúrához való hozzáállásomat, az irodalom szeretetét, a világra való nyitottságomat köszönhetem. Anyukámtól a finomságra való hajlamot, a diplomáciai készségemet (jó ebben van még mit fejlődnöm), a pozitív világnézetet, a kommunikáció fontosságát, az empátiát kaptam. 
Nő vagyok, feleség vagyok, anya vagyok, zsidó vagyok, gondolkodó, dolgozó, érzékeny, akaratos, temperamentumos, őszinte ember…..
A fentiek egyben határozzák meg azt, aki lettem, befolyásolják írásaim hangvételét, témáit.

Az aktuális írásokhoz örömmel várok olyan, Titeket foglalkoztató témákat, amiről olvasnátok, amivel kapcsolatban érdekes lehet egy, a magatokétól eltérő aspektus. Ha van ilyen, azt kérem a kapcsolatban megadott e-mail címre küldjétek el.
Az írásaimon kívül az oldalon található egy külön fül, ami a tevékenységemet tartalmazza.
Életvezetési tanácsadással, spirituális személyiségfejlesztéssel foglalkozom.
Az erre vonatkozó bemutatkozásomat, tájékoztatómat ott találjátok.
Amennyiben érdekel mit értek mindezek alatt, kattintsatok oda.

A bejegyzés trackback címe:

https://eletvezetes.blog.hu/api/trackback/id/tr6915716514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása